Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(74)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(36)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Samooobsługa
(14)
Bez możliwości wypożyczenia
(55)
Informatorium
(2)
Samoobsługa Żółta
(2)
Autor
Białecki Klemens
(5)
Kotler Philip
(4)
Borowski Jerzy
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kramer Teodor
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Belka Marek
(2)
Dietl Jerzy
(2)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(2)
Głowacki Roman
(2)
Kall Jacek
(2)
Krzymiński Aleksander H
(2)
Musiałkiewicz Jacek
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Wiśniewski Andrzej
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Białecki Klemens Paweł
(1)
Boyce R. O
(1)
Cap Piotr
(1)
Ciereszko Roman
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eisen H
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gumola Piotr
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hingston Piotr
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jarczak Robert
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kisiała Jacek
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Korwin-Piotrowska Karolina (1971- )
(1)
Kossut Zygmunt
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Maksymiuk Kamil
(1)
Maliszewski Edward (ekonomista)
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mucha-Leszko Bogumiła
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Musiał Maciej
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nickels William G
(1)
Niczewski Robert
(1)
Niestrój Roman
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Plata Konrad
(1)
Potrzebowski Jakub (1973- )
(1)
Ratajczak Piotr
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosen Emanuel
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sarnacki Jacek
(1)
Sedov V.I
(1)
Segall Ken
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smid Wacław
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stonehouse George
(1)
Szulce Halina
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Tracey William R
(1)
Tubilewicz Andrzej
(1)
Vipperman Card
(1)
Withers Jean
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(5)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(67)
nieznany (01)
(4)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(71)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Temat
Polska
(2147)
Marynarka wojenna
(1748)
Wojsko
(1410)
Wojna światowa (1939-1945)
(819)
Powieść amerykańska
(748)
Marketing
(-)
Wojna 1939-1945 r.
(746)
Język angielski
(718)
Statki
(702)
Kobieta
(613)
Filozofia
(608)
Okręty wojenne
(579)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(536)
Historia
(490)
Bezpieczeństwo narodowe
(481)
Polityka międzynarodowa
(479)
II wojna światowa (1939-1945)
(477)
Wojna morska
(452)
Nawigacja
(415)
Powieść angielska
(406)
Żegluga
(402)
Okręty podwodne
(384)
Fizyka
(380)
Elektrotechnika
(366)
Matematyka
(364)
Poezja polska
(364)
Powieść polska
(356)
Język polski
(354)
Wojna
(350)
Pamiętniki polskie
(349)
Superbohaterowie
(346)
Polityka
(340)
Pedagogika
(336)
Elektronika
(330)
Maszyny
(322)
Technika
(319)
Automatyka
(315)
Psychologia
(310)
Terroryzm
(306)
Opowiadanie polskie
(299)
Policjanci
(297)
Lotnictwo wojskowe
(294)
Statystyka
(289)
Akademia Marynarki Wojennej
(287)
Nauka
(284)
Przedsiębiorstwo
(281)
Tajemnica
(281)
Budownictwo okrętowe
(272)
Zarządzanie
(271)
Prawo morskie
(257)
Rodzina
(257)
Transport morski
(256)
Literatura polska
(254)
Publicystyka polska
(251)
Komputery
(244)
Wychowanie
(243)
Literatura francuska
(240)
Prawo
(240)
Zabójstwo
(234)
Magia
(233)
Niemcy
(231)
Kultura
(227)
NATO
(217)
Sztuka wojenna
(217)
Socjologia
(215)
Ekonomia
(214)
Unia Europejska
(213)
Stany Zjednoczone
(212)
Nauczanie
(211)
Język niemiecki
(204)
Mechanika
(197)
Marksizm
(195)
Astronomia
(190)
Bezpieczeństwo publiczne
(188)
Zarządzanie kryzysowe
(186)
Państwo
(185)
Politycy
(184)
Silniki spalinowe
(182)
Europa
(180)
Operacje morskie
(176)
Słownik polski
(176)
Wojna światowa (1914-1918)
(175)
Morze
(170)
Śledztwo i dochodzenie
(170)
Bitwy morskie
(169)
Wytrzymałość materiałów
(168)
Młodzież
(165)
Etyka
(164)
Statystyka matematyczna
(163)
Transport
(163)
Dziecko
(162)
Miłość
(162)
Osoby zaginione
(161)
Informatyka
(160)
Polacy za granicą
(160)
Prawo międzynarodowe
(160)
Psychologia społeczna
(160)
Religia
(159)
Samoloty
(153)
Sztuka
(152)
Gospodarka
(150)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
74 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd.2. - Warszawa, Wrocław : Wydaw. Nauk. PWN, 2002. - 255 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 171786) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 165530) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN, 1995. - 203 s. : rys., tab. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 161788) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 198769) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 187281) (1 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 187280) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 103725) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97604 (nr inw. 97604) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 121259) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151353 (nr inw. 151353) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 140286) (1 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 140285) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens Paweł Białecki. - Warszawa : "Infor", 1998. - 253 s. : wykr., err. ; 24 cm.
(Podręczniki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 194941) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 117903) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 158263) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 214608) (1 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 214607, 214609) (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Jerzy Dietl. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981. - 331, [1] s. : il., tab. ; 21 cm.
Autor
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 144562) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 160922) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 217632, 217633) (2 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 217631) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 170606) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 160286) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 219569, 219570) (2 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 219568) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej