Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Bez możliwości wypożyczenia
(1)
Autor
Głowiński Antoni
(1)
Hazlitt Henry
(1)
Hingston Piotr
(1)
Szymański Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ekonomia
(1)
Gospodarka
(1)
Marketing
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Piotr Hingston. - Kraków : Signum, 1992. - 242 s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 160921) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 158450 (nr inw. 158450) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159461 (nr inw. 159461) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej