Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Samooobsługa
(1)
Bez możliwości wypożyczenia
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Polska
(2140)
Marynarka wojenna
(1788)
Wojsko
(1416)
Wojna światowa (1939-1945)
(797)
Wojna 1939-1945 r.
(737)
Strategia marketingowa
(-)
Powieść amerykańska
(719)
Język angielski
(718)
Statki
(704)
Kobieta
(655)
Okręty wojenne
(630)
Filozofia
(608)
II wojna światowa (1939-1945)
(595)
Wojna morska
(567)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(544)
Historia
(498)
Bezpieczeństwo narodowe
(492)
Polityka międzynarodowa
(486)
Nawigacja
(417)
Powieść angielska
(403)
Okręty podwodne
(398)
Żegluga
(397)
Fizyka
(380)
Wojna
(372)
Elektrotechnika
(366)
Matematyka
(364)
Poezja polska
(363)
Język polski
(354)
Powieść polska
(353)
Polityka
(350)
Superbohaterowie
(349)
Pamiętniki polskie
(348)
Pedagogika
(337)
Elektronika
(330)
Maszyny
(321)
Technika
(320)
Automatyka
(315)
Terroryzm
(315)
Tajemnica
(314)
Psychologia
(311)
Policjanci
(306)
Opowiadanie polskie
(299)
Lotnictwo wojskowe
(295)
Statystyka
(292)
Akademia Marynarki Wojennej
(288)
Nauka
(285)
Przedsiębiorstwo
(282)
Operacje morskie
(279)
Zarządzanie
(278)
Rodzina
(273)
Budownictwo okrętowe
(272)
Transport morski
(261)
Prawo morskie
(257)
Literatura polska
(254)
Publicystyka polska
(251)
Komputery
(246)
Wychowanie
(245)
Magia
(242)
Literatura francuska
(240)
Prawo
(240)
Zabójstwo
(240)
Niemcy
(229)
Kultura
(228)
Sztuka wojenna
(223)
NATO
(220)
Socjologia
(216)
Ekonomia
(215)
Bitwy morskie
(214)
Unia Europejska
(213)
Nauczanie
(212)
Stany Zjednoczone
(211)
Język niemiecki
(204)
Mechanika
(197)
Marksizm
(195)
Bezpieczeństwo publiczne
(191)
Astronomia
(190)
Politycy
(188)
Państwo
(186)
Zarządzanie kryzysowe
(186)
Silniki spalinowe
(182)
Europa
(180)
Miłość
(178)
Słownik polski
(176)
Wojna światowa (1914-1918)
(173)
Śledztwo i dochodzenie
(172)
Osoby zaginione
(170)
Morze
(168)
Młodzież
(168)
Wytrzymałość materiałów
(168)
Etyka
(165)
Statystyka matematyczna
(164)
Prawo międzynarodowe
(163)
Transport
(163)
Dziecko
(162)
Polacy za granicą
(162)
Psychologia społeczna
(162)
Religia
(161)
Informatyka
(160)
Krążowniki
(157)
Gospodarka
(155)
Sztuka
(154)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 219569, 219570) (2 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 219568) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej