Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Samooobsługa
(1)
Bez możliwości wypożyczenia
(2)
Autor
Flisek Aneta
(162)
Marx Karl
(155)
Engels Friedrich
(138)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(116)
Sidorkiewicz Tomasz
(92)
Garbarski Lechosław
(-)
Starosta Marek (tłumacz)
(88)
Borowiak Mariusz (1964- )
(80)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(80)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(80)
Perepeczko Andrzej (1930- )
(79)
Shuster Joe (1914-1992)
(78)
Siegel Jerry (1914-1996)
(78)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(72)
Finger Bill (1914-1974)
(70)
Kane Bob (1916-1998)
(70)
Kojkoł Jerzy (1960-)
(70)
Tatarkiewicz Władysław
(70)
Krzyżanowski Julian
(69)
Pertek Jerzy (1920-1989)
(69)
Drewnowski Jacek (1974- )
(65)
King Stephen (1947- )
(64)
Kitowski Zygmunt (1947- )
(64)
Urbański Józef (1929-2008)
(64)
Birek Wojciech (1961- )
(63)
Braiter Paulina (1968- )
(63)
Dyrcz Czesław (1955- )
(62)
Kędzierski Sławomir
(61)
Roberts Nora (1950- )
(61)
Szmidt Robert J. (1962- )
(60)
Jakuszewski Michał (1958- )
(59)
Nowak Grzegorz (1968- )
(59)
Suchodolski Bogdan
(59)
Czartoryski Bartosz
(58)
Mróz Remigiusz (1987- )
(58)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(57)
Evans Virginia
(56)
Iwaszkiewicz Jarosław
(56)
Komorowski Antoni (1945- )
(56)
Krzeczkowska Eugenia
(54)
Van Hamme Jean (1939- )
(54)
Czubiński Antoni (1928-2003)
(53)
Masterton Graham (1946- )
(53)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(52)
Kubiak Krzysztof (1967- )
(52)
Zgółkowa Halina
(52)
Walczak Bogdan
(51)
Grisham John (1955- )
(50)
Brzeziński Sławomir
(48)
Duda Daniel (1933- )
(48)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(48)
Praski Łukasz
(47)
Baraniecki Leszek
(46)
Lee Stan (1922-2018)
(46)
Szulc Andrzej
(46)
Wolarski Wojciech
(46)
Kopacz Zdzisław
(45)
Marszałek-Kawa Joanna
(45)
Pintara Maciej
(45)
Kraśko Jan (1954- )
(44)
Pratchett Terry (1948-2015)
(44)
Siewior-Kuś Alina
(44)
Stanisławski Jan
(44)
Szypuła Wojciech
(44)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(43)
Radzicki Józef
(43)
Apanowicz Jerzy (1935-2018)
(42)
Bergman Stefan
(42)
Charchalis Adam
(42)
Hołyst Brunon (1930- )
(42)
Steel Danielle
(41)
Kuś Piotr
(40)
Bellaire Jordie
(39)
Kirby Jack (1917-1994)
(39)
Labuda Gerard (1916-2010)
(39)
Roberts Nora
(39)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(38)
Kotarbiński Tadeusz
(38)
Okoń Wincenty
(38)
Stewart Dave
(38)
Łygaś Wojciech (1959- )
(38)
Mortka Marcin (1976- )
(37)
Rosiński Grzegorz (1941- ). Thorgal
(37)
Wilusz Tomasz
(37)
Broniek Dominik (1975- )
(36)
Hi-Fi (1973- )
(36)
Czarnogórski Czesław
(35)
Leyko Jerzy
(35)
Mazan Maciejka
(35)
Wróbel Marcin (1977- )
(35)
Christie Agatha (1890-1976)
(34)
Kopaliński Władysław
(34)
Kosiarz Edmund (1929-1994)
(34)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(34)
Weber David (1952- )
(34)
Dąbrowski Jan
(33)
Flisowski Zbigniew (1924-1995)
(33)
Morgaś Wacław
(33)
Wyżyński Tomasz
(33)
Archer Jeffrey (1940- )
(32)
Fleszarowa-Muskat Stanisława (1919-1989)
(32)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(3)
Konkurencja
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Współdziałanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 160286) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Samooobsługa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KF/11.2 [fioletowa - 7 dni] (nr inw. 219569, 219570) (2 egz.)
Bez możliwości wypożyczenia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KF/11.2 [fioletowa na miejscu] (nr inw. 219568) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : PWE, 1994. - 163 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 160658 (nr inw. 160658) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej